Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1577
Title: Comportamiento de las marcas propias en Medellín desde la perspectiva del consumidor
Authors: Marín Correa, Juan Manuel
Martínez Dumit, Camila
Adviser: Márquez Godoy, José Ignacio
Keywords : Organización e industria
Marca comercial
Comportamiento del consumidor
Marcas propias
Consumidores
Fabricantes
Empresas y atributos
Organization and industry
Brand name
Consumer behaviour
Private labels
Consumers
Manufacturers
Companies
Attributes
Issue Date: 2010
Publisher: Universidad EIA
Abstract: Este trabajo de grado tiene como objetivo evaluar el comportamiento de las marcas propias en Medellín, Colombia y la influencia que han tenido en la decisión de compra de los consumidores.
Abstract (English): This work of degree is intended to assess the behavior of private labels in our city Medellin, Colombia and the influence it has had on the decision to buy consumers.
Description: 114 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1577
Citation: Marín Correa, J. M. y Martínez Dumit, C. (2010) Comportamiento de las marcas propias en Medellín desde la perspectiva del consumidor (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/1577
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MarinJuan_2010_ComportamientoMarcasPropias.pdfTrabajo de grado1.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons