Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1577
Title: Comportamiento de las marcas propias en Medellín desde la perspectiva del consumidor
Authors: Marín Correa, Juan Manuel
Martínez Dumit, Camila
Adviser: Márquez Godoy, José Ignacio
Keywords: Organización e industria;Marca comercial;Comportamiento del consumidor;Marcas propias;Consumidores;Fabricantes;Empresas y atributos;Organization and industry;Brand name;Consumer behaviour;Private labels;Consumers;Manufacturers;Companies;Attributes
Issue Date: 2010
Publisher: Universidad EIA
Abstract: Este trabajo de grado tiene como objetivo evaluar el comportamiento de las marcas propias en Medellín, Colombia y la influencia que han tenido en la decisión de compra de los consumidores.
Abstract (English): This work of degree is intended to assess the behavior of private labels in our city Medellin, Colombia and the influence it has had on the decision to buy consumers.
Description: 114 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1577
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MarinJuan_2010_ComportamientoMarcasPropias.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons