Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/252
Title: Plan de mercadeo para el nuevo restaurante de comida mexicana en Medellín. Caso: Green Hot Chili Pepper
Adviser: Ospina-Henao, J. C. (Juan Carlos)
Keywords : ADMO0832
ORGANIZACIÓN E INDUSTRIA
ORGANIZATION AND INDUSTRY
MERCADOTECNIA
THEORY OF MARKETING
GREEN HOT CHILI PEPPER
PLAN DE MERCADEO
INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
MARKETING PLAN
MARKET RESEARCH
Issue Date: 4-Apr-2014
Abstract: This paper depicts a marketing plan for Green Hot Chilli Pepper, a Mexican restaurant located in Jardín Avenue in the area of Laureles, Medellin since January 2012. Currently, the restaurant has reached break-even; there are no losses and no profit.
Description: Se realizó un plan de mercadeo para Green Hot Chili Pepper, un restaurante mexicano ubicado en la Avenida Jardín del barrio Laureles desde enero del 2012. Actualmente el restaurante se encuentra en un punto de equilibrio; no se presentan pérdidas pero tampoco se generan utilidades.
URI: http://hdl.handle.net/11190/252
Citation: Henao-Montero, A. y Sierra-Calle, S. (2013). Plan de mercadeo para el nuevo restaurante de comida mexicana en Medellín. Caso: Green Hot Chili Pepper. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/252
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0832.pdf3.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons