Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/252
Title: Plan de mercadeo para el nuevo restaurante de comida mexicana en Medellín. Caso: Green Hot Chili Pepper
Authors: Henao Montero, Andrea
Sierra Calle, Sara
Adviser: Ospina Henao, Juan Carlos
Keywords : Organización e industria
Organization and industry
Mercadotecnia
Theory of marketing
Green hot chili pepper
Plan de mercadeo
Investigación de mercados
Marketing plan
Market research
ADMO0832
Issue Date: 2013
Publisher: Universidad EIA
Abstract: Se realizó un plan de mercadeo para Green Hot Chili Pepper, un restaurante mexicano ubicado en la Avenida Jardín del barrio Laureles desde enero del 2012. Actualmente el restaurante se encuentra en un punto de equilibrio; no se presentan pérdidas pero tampoco se generan utilidades.
Abstract (English): This paper depicts a marketing plan for Green Hot Chilli Pepper, a Mexican restaurant located in Jardín Avenue in the area of Laureles, Medellin since January 2012. Currently, the restaurant has reached break-even; there are no losses and no profit.
Description: 106 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/252
Citation: Henao Montero, A. y Sierra Calle, S. (2013). Plan de mercadeo para el nuevo restaurante de comida mexicana en Medellín. Caso: Green Hot Chili Pepper. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/252
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MonteroAndrea_2013_PlanMercadeoNuevo.pdfTrabajo de grado3.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons