Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1499
Title: Impacto económico en un equipo de fútbol al desarrollar un proyecto de mercadeo relacional con los aficionados
Adviser: Mesa-Londoño, J. C. (Julio Cesar)
Issue Date: 4-Aug-2014
Abstract: There was an investigation into the actions performed by clubs from the marketing department to approach their fans and earn additional income to increase profitability. This was achieved through a series of interviews with officials from the marketing area of the survey teams and fans to get information about actions by institutions to approach them, as well as know their tastes and preferences.
Description: Se hizo una investigación sobre las acciones que realizan los clubes desde los departamentos de mercado para acercarse a sus hinchas y obtener ingresos adicionales para aumentar la rentabilidad del negocio. Esto se logró a través de una serie de entrevistas con los funcionarios del área de mercadeo de los equipos y con una encuesta a los aficionados para obtener información sobre las acciones que realizan las instituciones para acercarse a ellos, además de conocer sus gustos y preferencias
URI: http://hdl.handle.net/11190/1499
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0726.pdf3.08 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons