Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1115
Title: Variables que afectan la fidelidad de marca. Caso de estudio Diesel
Authors: Cardona Guerra, Carolina
Adviser: Márquez Godoy, José Ignacio
Keywords : Organización e industria
Organization and industry
Marca comercial
Brand name
Comportamiento del consumidor
Consumer behaviour
Customer
Fidelización
Diesel
ADMO0682
Issue Date: 2011
Publisher: Universidad EIA
Abstract: El siguiente trabajo de grado, es una propuesta que busca determinar cuál es el consumo de moda de las mujeres entre los 18 y los 35 años de la ciudad de Medellín, específicamente en cuanto al jean, con el fin de conocer que piensan de esta prenda, cuales son los determinantes a la hora de comprarla y cuáles son las marcas que compran, para luego sumergirnos en el tema de Diesel, logrando identificar una serie de variables cualitativas que las consumidoras asocian con la marca, como ellas interactúan con estas variables, y si éstas generan fidelidad de las consumidoras hacia la marca.
Abstract (English): The following undergraduate work, is a proposal that seeks to determine the consumption of fashion for women between 18 and 35 years in the city of Medellín, specifically on the jeans, to know what they think about this garment , what are the determining factors when they buy and what brands they buy, and then dive into the issue of Diesel, and succeeded in identifying a number of qualitative variables that consumers associate with the brand, as they interact with these variables, and if they generate loyalty of customers towards the brand.
Description: 48 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1115
Citation: Cardona Guerra, C. (2011) Variables que afectan la fidelidad de marca. Caso de estudio Diesel. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/1115
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CardonaCarolina_2011_VariablesAfectanFidelidad.pdfTrabajo de grado719 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons