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Title: El impacto del mercadeo social en el posicionamiento de la gran empresa en Colombia
Adviser: Peláez-Martínez, A. (Andrea)
Issue Date: 23-May-2014
Abstract: With the continuous evolution of the market, consumer´s responses to traditional marketing strategies are changing according to the unmet need for each moment. The needs of consumers have adjusted to the current situation of the world in its whole conception, with its problems and shortcomings and its require all consciousness to promote a change to the course of humanity. The world is knowing the limits it is necessary that private agents return to society and the environment good things for all the damage that has been caused, this intervention has consequences for both parts involved and depends on the responsability that assume may have a mutual benefit over this strategy.
Description: Con la evolución continua del mercado, las respuestas de los consumidores a las estrategias tradicionales de mercadeo van cambiando de acuerdo a la necesidad insatisfecha de cada preciso momento. Las necesidades de los consumidores se han ido ajustando a la situación actual del mundo en su entera concepción, con sus problemáticas y deficiencias y requieren toda la conciencia para promover cambios el rumbo de la humanidad. El mundo está llegando a sus límites y es necesaria la intervención de agentes privados que le retribuyan a la sociedad y al medio ambiente algo bueno por todo el daño que se ha causado, esta intervención trae consecuencias para las partes involucradas y en la medida que el consumidor y las empresas actúen responsablemente, estas consecuencias pueden ser de mutuo beneficio.
URI: http://hdl.handle.net/11190/766
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