Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/745
Title: Caracterización del consumo de chocolate. Caso: Colombia y Francia
Authors: Alfaro Jaramillo, Marcela
Adviser: Márquez Godoy, José Ignacio
Keywords : The main purpose of this Thesis is to characterize the consumption of chocolate in Colombia and France. We will use the Deductive Method that will begin with the study of general secondary information underlying the theme of chocolate and in particular for each country. And we will end with the implementation of the Quantitative Survey Method willing to obtain primary information in detail about the consumption of chocolate for both countries.
Organización e industria
Organization and industry
Comportamiento del consumidor
Consumer behaviour
Producto de confitería
Confectionery product
Chocolate
ADMO0849
Issue Date: 2013
Publisher: Universidad EIA
Abstract: El principal propósito de esta Tesis de Grado es caracterizar el consumo del chocolate en Colombia y Francia. Se utilizará el método deductivo, el cual partirá del estudio de información secundaria general subyacente del tema del chocolate y en particular para cada país. Y terminará con la implementación del método cuantitativo de la encuesta para obtener información primaria en mayor detalle acerca del consumo de chocolate en ambos países.
Description: 112 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/745
Citation: Alfaro Jaramillo, M. (2013) Caracterización del consumo de chocolate. Caso: Colombia y Francia. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/745
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AlfaroMarcela_2013_CaracterizacionConsumoChocolate.pdfTrabajo de grado2.37 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons