Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/738
Title: Diseño de modelo de plan de mercadeo para marcas propias de productos alimenticios en Medellín
Adviser: Restrepo-Ayala, C. E. (Camilo Ernesto)
Issue Date: 22-May-2014
Abstract: In this Project it was made an investigation based on an exploratory analysis that gave the posibility to measure the market positioning of private labels, to know the perception of the consumers towards them and be able to make a characterization of the private label consumers. With all this research made, it was sketched a general marketing plan that satisfies all the client and distributors necessities.
Description: En este proyecto se realizó una investigación de mercados de tipo exploratoria que permitió analizar el posicionamiento de las marcas propias, conocer la percepción que los consumidores tienen frente a ellas y lograr una caracterización adecuada de los consumidores de estas marcas. A partir de estos hallazgos se planteó un plan de mercadeo general que satisficiere las necesidades tanto de los clientes como de los distribuidores.
URI: http://hdl.handle.net/11190/738
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0841.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons