Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/360
Title: Guía para la implementación del mercadeo interno en PYMES colombianas
Adviser: Osuna-Ramírez, S. A. (Sergio Andrés)
Keywords : ADMO0780
ORGANIZACIÓN E INDUSTRIA
ORGANIZATION AND INDUSTRY
COMPETITIVIDAD
COMPETITIVENESS
ESTRATEGIA ECONÓMICA
ECONOMIC INTELLIGENCE
MERCADEO INTERNO
RECURSOS HUMANOS
CLIENTE INTERNO
DIRECCIONAMIENTO ESTRATÉGICO
PYMES COLOMBIANAS
ENDOMARKETING
INTERNAL MARKETING
HUMAN RESOURCES
INTERNAL CUSTOMERS
STRATEGIC DIRECTION
COLOMBIAN SMES
Issue Date: 14-Apr-2014
Abstract: The main goal of this undergraduate work is the construction of a guide that facilitates the implementation of internal marketing in Colombian SMEs, in order to promote the generation of value, the profitability and the permanence of the company.
Description: Este trabajo de grado tiene como objetivo principal la construcción de una guía que facilite la implementación del mercadeo interno en las pymes colombianas, para favorecer así la generación de valor, la rentabilidad y la permanencia de la empresa.
URI: http://hdl.handle.net/11190/360
Citation: Serna-Escobar, S. y Zuluaga-Sierra, C. (2012) Guía para la implementación del mercadeo interno en PYMES colombianas. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/360
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0780.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons