Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/359
Title: Caracterización y potencial de demanda de la tarjeta de crédito en Almacenes Flamingo
Adviser: Espinosa-Ortega, N. (Natalia)
Issue Date: 14-Apr-2014
Abstract: In this project the consumer behavior of credit in Almacenes Flamingo is studied, in order to have a base line of the characterizations and properties that are expected in a credit card given out by Flamingo. This case in particular is based on the perceptions, expectations, and knowledge of the customers towards de credit cards in general.
Description: En el presente trabajo, se estudia el comportamiento del consumidor de crédito en Almacenes Flamingo, con el fin de tomar bases y conceptos para una caracterización y perfilamiento del producto tarjeta de crédito, para una eventual implementación como único sistema de crédito ofrecido por la compañía. Este estudio en particular se basa en las percepciones, expectativas, conocimiento y uso de tarjetas de crédito de una porción de clientes de Flamingo.
URI: http://hdl.handle.net/11190/359
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0779.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons