Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1652
Title: Estrategia de gestión documental en empresas del sector publicitario. Caso: Publicidad Gómez Chica
Adviser: Chica-Jaramillo, M. (Mauricio)
Issue Date: 29-Aug-2014
Abstract: The vast majority of companies in our country, not to go further, do not have a well defined document management plan, as they are not aware on the one hand the savings that could have and on the other the environmental care, a topic in which we should all contribute. Through the study in the advertising company, Gómez Chica, reflected the reality that could be found in almost any Colombian company no matter its size. The mentality of many employers is based on achieving earnings to carry out the activities for which your company was formed, what they do best, and do not put much attention to effects related to some activities that are affecting not only the usefulness but good operation of their businesses.
Description: La gran mayoría de empresas en nuestro país, por no ir más lejos, no tienen bien definido un plan de gestión documental, ya que no son concientes por un lado del ahorro que podrían tener y por el otro del cuidado del medio ambiente, un tema en el que todos deberíamos aportar. A través del estudio realizado en la empresa Publicidad Gómez Chica, se ve reflejada la realidad que podría encontrarse en casi cualquier empresa colombiana sin importar su tamaño. La mentalidad de muchos empresarios esta basada en alcanzar utilidades llevando a cabo las actividades por las cuales se formo su empresa, lo que saben hacer, y no le ponen mucha atención a efectos ligados a estas actividades que están afectando no solo la utilidad sino el buen funcionamiento de sus empresas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1652
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0502.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons