Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1634
Title: Plan de Mercadeo. ADN-Alas de Nuevo
Authors: Uribe Vélez, Christina
Zapata Restrepo, Juliana
Adviser: Javier Echeverry, Francisco
Keywords: Organización e industria;Plan de mercadeo;Adn-alas de nuevo;Organization and industry;Marketing plan
Issue Date: 2008
Publisher: Universidad EIA
Abstract: ADN - Alas de Nuevo, es una ONG en servicios de habilitación y rehabilitación para personas con discapacidad en los estratos bajos de la ciudad de Medellín. Como parte de éste proceso se realizan actividades guiadas para llevar a los discapacitados a incorporase a la vida laboral por medio de la fabricación de varios productos para la venta. Dentro de éstos productos se encuentran los Locoñecos, muñecos hechos con medias, algodón siliconado, hilos y botones, para los cuales se elaboró el presente Plan de Mercadeo.
Abstract (English): ADN - Alas de Nuevo is a non-governmental organization that provides rehabilitation services for unable people with low income in the city of Medellín. As part of this process lead activities are held to incorporate the unable to a successful working life through the manufacture of several different products. One of these products are the Locoñecos, rag-dolls made of socks, silk cotton, thread and buttons, for which the following Marketing Plan was designed.
Description: 88 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1634
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UribeChristina_2008_PlanMercadeoAdn.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons