Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/770
Title: Plan de mercadeo caso marca Nutrecat
Authors: Castillejo Rendón, José Pablo
Barbarán Muñoz, Santiago
Adviser: Restrepo Garay, Alfonso
Keywords : Organización e industria
Organization and industry
Marca comercial
Brand name
Impacto publicitario
Impact of advertising
ADMO0875
Issue Date: 2013
Publisher: Universidad EIA
Abstract: La empresa de nutrición animal Solla S.A. requiere de la elaboración de un plan de mercadeo que le permita ganar participación y reconocimiento en el segmento de alimentos para gatos en la ciudad de Medellín, mediante la identificación de los factores que determinan la compra, la percepción de la marca y las expectativas de sus clientes sin dejar de lado la competencia.
Abstract (English): The animal nutrition company Solla SA requires to develop interesting strategies to the specific target to earns interested by the customers and make brand storming for all possible costumers of Medellin city, by identifying the factors that determine the purchase at the moment of buying cat food, like brand perception and expectations of their customers.
Description: 66 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/770
Citation: Castillejo Rendón, J. P. y Barbarán Muñoz, S. (2013) Plan de mercadeo caso marca Nutrecat. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/770
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CastillejoJose_2013_PlanMercadeoCaso.pdfTrabajo de grado1.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons