Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/362
Title: Superficies táctiles como canal alternativo de comunicación
Adviser: Mesa-Londoño, J. C. (Julio Cesar)
Issue Date: 14-Apr-2014
Abstract: Changes on consumer´s behavior and the development of new technologies have opened a new path and created a great opportunity to develop and offer new services capable of generating value. Thus arises a new approach to take advantage of the new technological developments to implement them as an alternative communication channel, with the Interactive Showcase. Through it, shopping center´s brands in Medellin and its surroundings would have the opportunity to strengthen their relationship between them and their clients.
Description: Los cambios en el comportamiento del consumidor y el desarrollo de nuevas tecnologías abren un nuevo camino y crean la oportunidad ideal para desarrollar y ofrecer nuevos servicios que generen valor. Es de esta forma como surge una propuesta para aprovechar los nuevos desarrollos en tecnología sobre superficies táctiles, para implementarlos como un canal alternativo de comunicación, a través de la Vitrina Interactiva, mediante la cual las marcas presentes en los principales centros comerciales de la ciudad de Medellín y alrededores puedan fortalecer la relación que existe entre ellas y sus clientes.
URI: http://hdl.handle.net/11190/362
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0783.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons