Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/348
Title: Identificar el impacto económico y social del sistema de formación empresarial del mercadeo en red en Medellín
Authors: Cock Vásquez, Juan Fernando
Sierra Gómez, Mateo
Adviser: Correa Echeverry, Javier
Keywords : Organización e industria
Organization and industry
Comercio electrónico
Electronic commerce
Venta a distancia
Distance selling
Mercadeo en red
Prosumidor
Network marketing
Prosumer
ADMO0767
Issue Date: 2012
Publisher: Universidad EIA
Abstract: propósito de este trabajo de grado se centró en identificar las fortalezas sociales, económicas y personales que le brinda a las personas el sistema de capacitación de las diferentes empresas multinivel o de mercadeo en red.
Abstract (English): The purpose of this graduate work focused on identifying the social, economic and personal strengths that multilevel or network marketing provides to people as part of the training system from the different companies with this distribution model.
Description: 90 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/348
Citation: Cock Vásquez. J. F. y Sierra Gómez, M. (2012) Identificar el impacto económico y social del sistema de formación empresarial del mercadeo en red en Medellín. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/348
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CockJuan_2012_IdentificarImpactoEconomico.pdfTrabajo de grado1.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons