Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1616
Title: Estudio de factibilidad para la venta de material merchandising de productos marca Teleantioquia
Authors: Jaramillo Tobón, Carolina
Durango Quintero, Luis Fernando
Adviser: Tobón Mejía, Isabel Cristina
Keywords: Organización e industria;Marca comercial;Teleantioquia;Organization and industry;Brand name;Merchandising
Issue Date: 2009
Publisher: Universidad EIA
Abstract: El proyecto de factibilidad consta de cinco estudios, cada uno desde una perspectiva diferente para cubrir todas las variables que involucra la viabilidad del negocio y poder llegar a la conclusión sobre la pertinencia de poner en marcha el negocio de la venta de productos merchandising, marca Teleantioquia.
Abstract (English): The project of feasibility consists of five studies, each one from a different perspective to cover all the variables that the viability of the business involves and to be able to come to the conclusion on the relevancy of start the business of the sale of Teleantioquia, merchandising brand products.
Description: 77 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1616
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JaramilloCarolina_2009_EstudioFactibilidadPara.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons