Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1594
Title: Plan de mercadeo. Caso: corporación Casa de María y el Niño
Authors: Echeverry Caro, Carolina
Madrid Flórez, Adriana
Adviser: Echeverry, Francisco Javier
Keywords: Organización e industria;Plan de mercadeo;Corporación casa de maría y el niño;Organization and industry;Marketing plan
Issue Date: 2009
Publisher: Universidad EIA
Abstract: La corporación casa de maría y el niño nació para proteger por excelencia al menor abandonado mediante la adopción como medida de protección. Hoy en día trabaja por proteger y defender los derechos de niños y niñas a la supervivencia, protección, desarrollo y participación. Hoy en día se constituye como una institución privada sin ánimo de lucro de beneficio social y que se encuentra vinculada al sistema nacional de bienestar familiar.
Abstract (English): Maria The house corporation and the child born to protect the child abandoned by excellence through the adoption as a measure of protection. Today works to protect and defend the rights of children to survival, protection, development and participation. Today is constituted as a private non-profit and social benefit that is linked to the national family welfare system.
Description: 86 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1594
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EcheverryCarolina_2009_PlanMercadeoCaso.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons