Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1529
Title: Direccionamiento estratégico para distribuidores del canal autoservicios. Caso: Compañía Nacional de Chocolates S.A.S.
Adviser: Henao-Sierra, D. (David)
Issue Date: 10-Aug-2014
Abstract: The sales division of the Compañía Nacional de Chocolates has recognized certain administrative weaknesses in small and medium enterprises of the self-service sector (minimarkets, markets and supermarkets). A detailed investigation identified and confirmed the important flaws in the management process; which could be a big barrier in the strengthening of the companies due to the high competitiveness of the sector and globalization.
Description: Ante el reconocimiento de ciertas debilidades administrativas en las pequeñas y medianas empresas del sector autoservicios, por parte del área de ventas de la Compañía Nacional de Chocolates, se inició una investigación detallada del sector y se detectaron fallas en la gestión y dirección de éstas que podrían ser un impedimento para lograr el fortalecimiento de las empresas dado la alta competitividad en el sector y la tendencia a la globalización que se está viviendo actualmente.
URI: http://hdl.handle.net/11190/1529
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0634.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons