Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1513
Title: Plan de negocios de la Empresa Direct Marketing S.A.S dedicada a la venta directa de productos por medio de catálogo
Authors: Armel Botero, Santiago
Palacio Molina, Juan Fernando
Adviser: Armel Ángel, Jorge Alberto
Keywords : Organización e industria
Organization and industry
Venta
Sale
Venta directa
Direct Selling
Ropa exterior
Clothing
Tabla de comisiones
Commissions
Plan motivacional
Motivational plan
Party plan and flat sale
Venta plana y party plan
Issue Date: 2010
Publisher: Universidad EIA
Universidad EIA
Abstract: La oportunidad de negocio se encuentra en el tipo de venta multinivel, pues no es común en el país y ofrece al vendedor muchas ventajas que ayudaran a llamar la atención de este. DIRECT MARKETING S.A.S es una empresa de venta directa multinivel que vende ropa exterior tanto de hombre como de mujer a través de catálogo.
Abstract (English): The business opportunity is situated in multilevel selling because it´s not very common in the country and it offers people who sell many advantages that will make more persons want to get in the industry. DIRECT MARKETING S.A.S is a multi-level direct selling enterprise that sells clothing for both men and women through a catalogue.
Description: 86 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1513
Citation: Armel Botero, S. y Palacio Molina, J. F. (2010) Plan de negocios de la Empresa Direct Marketing S.A.S dedicada a la venta directa de productos por medio de catálogo. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/1513
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArmelSantiago_2010_PlanNegociosEmpresa.pdfTrabajo de grado1.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons