Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1503
Title: Plan de negocio de la empresa Aras, dedicada al diseño y comercialización de bolsos y accesorios
Adviser: Giraldo-Urrea, B. E. (Bayardo Elias)
Issue Date: 4-Aug-2014
Abstract: The company ARAS began operations in 2007 with the design and marketing of handbags and accessories, at this moment, has seen the need to structure it based on sustainable development by creating handbags and accessories made with friendly materials to the environment. In this business plan is a detailed analysis of internal and external factors that affect the company, followed by a strategic plan containing marketing structure, legal structure, organizational structure, technical structure and financial structure, to measure the degree of economic, social and environmental profitability that the project has.
Description: La empresa ARAS inicio sus operaciones en el año 2007 con el diseño y comercialización de bolsos y accesorios, se ha visto la necesidad de estructurarla con base en un desarrollo sostenible creando bolsos y accesorios hechos con materiales amigables con el medio ambiente. En este plan de negocios se encuentra un análisis detallado de los factores internos y externos que afectan a la empresa, seguido de un plan estratégico que contienen la estructura mercadológica, legal, organizacional, técnica y financiera, permitiendo medir el grado de rentabilidad económica, social y ambiental que tiene el proyecto.
URI: http://hdl.handle.net/11190/1503
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.