Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1496
Title: Direccionamiento estratégico y logro de objetivos organizacionales en empresas del sector alimentos
Adviser: Echeverry-Correa, F. J. (Francisco Javier)
Issue Date: 4-Aug-2014
Abstract: Aiming to identify the relation between strategic management and the achievement of the organizational goals in small businesses of food and beverage industry sector from Medellin, a secondary information search process was carried out in several private and public institutions and programs, such as Antójate de Antioquia, Cultura E, Cámara de Comercio de Medellín para Antioquia, Interactuar, etc. it was focused on the regularization and entrepreneurial promotion process
Description: Con el objetivo de identificar la relación entre el direccionamiento estratégico y el logro de los objetivos organizacionales en microempresas del sector de alimentos y bebidas de Medellín, se llevó a cabo un proceso de búsqueda de información secundaria en diferentes instituciones y programas, públicos y privados, tales como Antójate de Antioquia, Cultura E, Cámara de Comercio de Medellín para Antioquia, Interactuar, entre otros; cuyo enfoque fue el proceso de formalización y fomento empresarial
URI: http://hdl.handle.net/11190/1496
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0722.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons