Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1136
Title: Variables externas que afectan el riesgo de las inversiones de mercadeo en Medellín
Authors: Vásquez Raigosa, Andrea
Vallejo Londoño, María Alejandra
Adviser: Márquez Godoy, José Ignacio
Keywords : Organización e industria
Organization and industry
Inversión empresarial
Business investment
Capital de riesgo
Venture capital
Estrategias de mercadeo
Marketing strategy
ADMO0704
Issue Date: 2011
Publisher: Universidad EIA
Abstract: Este trabajo se hizo con el fin de encontrar cuáles son las variables externas a las compañías que influyen de manera crítica sobre el riesgo de las inversiones en mercadeo. Para esto se utilizó información secundaria acompañada de entrevistas en profundidad.
Abstract (English): This work was done in order to find the external variables that most influence in the development of the companies’ marketing strategies. To find the external variables we research in secondary information, and we interview people.
Description: 156 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1136
Citation: Vásquez Raigosa, A. y Vallejo Londoño, M. A. (2011) Variables externas que afectan el riesgo de las inversiones de mercadeo en Medellín. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/1136
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VasquezAndrea_2011_VariablesExternasAfectan.pdfTrabajo de grado1.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons