Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1066
Title: Guía de estrategias de mercadeo para empresas de vestuario en la ciudad de Medellín
Authors: Márquez Cadavid, Daniela
Múnera Arboleda, Isabel Cristina
Adviser: Tamayo Arboleda, Lina Maria
Keywords : Organización e industria
Organization and industry
Industria de la confección
Clothing industry
Estrategia de mercadeo
Marketing strategy
ADMO0740
Issue Date: 2012
Publisher: Universidad EIA
Abstract: Se descubre la necesidad de crear una guía estratificada, la cual es un instrumento para identificar falencias, conocer el consumidor al cual se pretende llegar y poder entender y aplicar las estrategias indicadas para llegar a cumplir con el mayor objetivo de cualquier empresa, generar mayores ingresos. Sin ventas no hay negocio.
Abstract (English): It is discovered the need for creating a stratified guide, which is an effective tool to identify weaknesses, to approach the customer and finally understand and apply the pertinent strategies to spur the companies to achieve their goals and generate more revenues. Without sales, there is no business that would prevail.
Description: 114 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1066
Citation: Márquez Cadavid , D. y Múnera Arboleda, I. C. (2012) R Guía de estrategias de mercadeo para empresas de vestuario en la ciudad de Medellín. (Trabajo de grado). Recuperado de: http://hdl.handle.net/11190/1066
Autorization: openAccess
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MarquezDaniela_2012_GuiaEstrategiasMercadeo.pdfTrabajo de grado1.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons