Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/700
Title: El consumo del café en Medellín desde la perspectiva del comportamiento del consumidor
Issue Date: 14-May-2014
Abstract: In the last years, the coffe market has passed throught great dymanic by offering and innovating with added value products that are revolutionizing the consumer trends worldwide and it has led to an increase of this product market trade. However, in spite of this great market dynamic, the consume volumen in Colombia has decreased.
Description: En los últimos años el mercado del café ha evidenciado una gran dinámica, al ofrecer e innovar en productos de mayor valor agregado que revolucionan las tendencias en el consumo a nivel mundial, y que ha conllevado a un significativo aumento en el intercambio comercial del producto. Sin embargo, y a pesar de esta gran dinámica, en Colombia el consumo de café ha venido en franca disminución y el consumo por habitantes es menor ahora.
URI: http://hdl.handle.net/11190/700
Appears in Collections:Revista Soluciones de Posgrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RSO00064.pdf300.35 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons