Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/317
Title: Guía para el canal virtual para pequeñas y medianas empresas del sector textil/confección en Colombia
Adviser: Peláez-Martínez, A. (Andrea)
Issue Date: 13-Apr-2014
Abstract: Actually there are no basics alignments that gives those companies the complete orientation in the creation of a virtual sales point. For that reason, this work offers a guide of specific and structured recommendations for the companies on the field of textile and manufacturing in Colombia that are thinking about implementing a virtual sales point, so they will know which are the main points and elements to consider during its development. It is important to say that this guide of recommendations does not pretend to be the only formula that guaranties the success of a virtual point of sales, because it depends on the target of the business and how the companies adapt these recommendations to their needs.
Description: Actualmente no existen unos lineamientos básicos que den una orientación completa a las empresas del sector en la creación de un punto de venta virtual. Por esta razón el presente trabajo plantea una guía de recomendaciones especifica y estructurada, para que las empresas del sector textil/confección en Colombia que estén pensando en crear un punto de venta virtual, conozcan cuales son los principales puntos y elementos a tener en cuenta durante su desarrollo. Se hace importante aclarar que esta guía de recomendaciones no pretende ser una formula única que garantice el éxito de un punto de venta virtual, ya que este depende de los objetivos del negocio y de cómo las empresas adapten estas recomendaciones sus necesidades.
URI: http://hdl.handle.net/11190/317
Appears in Collections:Ingeniería Industrial

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INDU0206.pdf5.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons