Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/1117
Title: Mercadeo estratégico para electrodomésticos línea blanca. Caso: Compañía Global De Productos S.A.
Authors: Builes Valencia, Diego Alejandro
Herrera Espinosa, Diego Armando
Adviser: Serna, Nicanor Darío
Keywords: Organización e industria;Organization and industry;Mercadotecnia;Theory of marketing;Línea blanca;White goods;Neveras;Lavadoras;Microondas;Aires acondicionados;Fridges;Washer machines;Microwaves;Condition air
Issue Date: 2011
Publisher: Universidad EIA
Abstract: El siguiente trabajo escrito busca hacer una aproximación investigativa a un sector real de la economía con el objetivo de brindarle asesoría estratégica a una pequeña empresa importadora y comercializadora. El sector que se irá conociendo a través de los distintos capítulos es el de productos línea blanca, también llamados bienes blancos por el término anglosajón “White goods”.
Abstract (English): The present work piece researches an alternative approach to a real sector of the economy with the aim of providing strategic advice to a small trader company. The sector that will be met through the various chapters is the white line products, also known as white goods
Description: 96 páginas
URI: http://hdl.handle.net/11190/1117
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BuilesDiego_2011_MercadeoEstrategicoElectrodomesticos.pdf2.93 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons