• Español
  • English
  • Iniciar sesión
    o
    ¿Nuevo Usuario? Registrarse¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorioREPOSITORIO INSTITUCIONAL
  • Inicio
  • Comunidades
  • Navegar
  1. Inicio
  2. Buscar por autor

Examinando por Autor "Trujillo Vásquez, Jerónimo"

Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    PublicaciónAcceso abierto
    Impacto del mercadeo sensorial y de experiencias en el comportamiento del consumidor.
    (Universidad EIA, 2012) Uribe Gaviria, Daniela; Trujillo Vásquez, Jerónimo; Mesa, Julio Cesar
    The main objective of this research is to understand how the consumer’s behavior is affected by the implementation of sensorial and experiential marketing. This way it was developed an analysis of the different marketing techniques as sensorial and experiential marketing trying to determinate their effectiveness. As methodology for this paper is used different research process looking for multiple sources of information, exploring different kind of companies from the real market and looking for the opinion of experts.
Universidad EIA Biblioteca CROAI

Sede Las Palmas:

Calle 23 AA Sur Nro. 5-200, Kilómetro 2+200 Variante al Aeropuerto José María Córdova, Envigado-Antioquia.
Código Postal: 055428 Tel: (604) 354 90 90
Tel-2: 3187754729 Fax: (574) 386 11 60

Cómo llegar
Sistema DSPACE 7 - Metabiblioteca | logo