Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 124 (Search time: 0.034 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2014Efectividad del mercadeo electrónico en la actualidad, en los jóvenes entre los 18 y los 25 años de los estratos 4,5 y 6 de MedellínMárquez Godoy ,José Ignacio; San Juan Jaramillo, Marcela
2014Sistema para la monitorización de la presión intraabdominalTorres Villa, Róbinson Alberto; Gómez González, Juan Manuel; Mejía Mejía, Elisa
2014Plan de negocios para una tienda de conveniencia con un sistema Drive-ThruLochmuller, Christian; Echeverri Acosta, Andrés
2014Influencia del mercadeo relacional en el comportamiento de compra del consumidor. Caso : TwitterMárquez Godoy, José Ignacio; Cardona Arango, Laura; Saldarriaga Santamaría, Laura
2014Mercados potenciales del caucho natural en el exterior y potencial exportador en ColombiaPeláez Martínez, Andrea; Jaramillo Carrillo, Pablo; Hoyos Escobar, Juan Pablo
15-May-2014Analysing manifestations of resistance in Colombian health consumers: towards a co-destruction of value?Fletcher, M. (Margaret)
15-May-2014Social media lovers in Colombia: the role of online brand communities in developing brand loveMctler, M. (Alexander)
15-May-2014The effect of price reductions on the switching behaviour of brand loyal consumers: the case study of the apparel moderate category in GlasgowCerrenato, V. (Valerio)
15-May-2014The Impact of multiple celebrity endorsement on attitude toward the advertisement and on consumers’ purchase intentions in the context of ColombiaClelland, D. (David)
15-May-2014Virtual co-creative community: exploring individual value creationLogan, D. (David)