Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 26 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2011Caracterización conductual de los consumidores de restaurantes orgánicos de los estratos 4, 5 y 6 de MedellínMesa Londoño, Julio Cesar; Palacio Velázquez, Mariana; Restrepo Villegas, Ana Isabel
2009Comportamiento del consumidor frente al turismo en ColombiaMárquez Godoy, José Ignacio; Güendica G., Alejandro; Ruiz R., Juan Sebastián
2011Factores situacionales y sociales relevantes en la toma de decisión del consumo de chocolate tipo golosina en la ciudad de MedellínPeláez Martínez, Andrea; Botero Vélez, Simón; Panesso Escallón, Daniel
2011Técnicas del neuromercadeo en la industria de la confección en MedellínOsuna Ramírez, Andrés; Montoya Fernández, Sebastián
2010Comportamiento de las marcas propias en Medellín desde la perspectiva del consumidorMárquez Godoy, José Ignacio; Marín Correa, Juan Manuel; Martínez Dumit, Camila
2012Impacto del mercadeo sensorial y de experiencias en el comportamiento del consumidor.Mesa, Julio Cesar; Uribe Gaviria, Daniela; Trujillo Vásquez, Jerónimo
2013Caracterización del consumo de chocolate. Caso: Colombia y FranciaMárquez Godoy, José Ignacio; Alfaro Jaramillo, Marcela
2013Estudio de la percepción del mercadeo en red por los habitantes de la ciudad de MedellínRestrepo Ayala, Camilo; Alzate Cianci, María Camila; Palacios Giraldo, María Alejandra
2013Oportunidades y riesgos del mercadeo a través de redes sociales en las grandes superficies en ColombiaPeláez Martínez, Andrea; Quevedo Hinestroza, Laura; Cálad Patiño, Juan Manuel
2013Diseño de modelo de plan de mercadeo para marcas propias de productos alimenticios en MedellínRestrepo Ayala, Camilo Ernesto; Restrepo Góez, María Clara; Restrepo Góez, Susana