Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/769
Title: Plan estratégico para el lanzamiento de bebidas energizantes en Medellín
Adviser: Restrepo-Ayala, C. (Camilo)
Issue Date: 23-May-2014
Abstract: Energy drinks began their story in Austria, where they were invented in the mid- nineties. Since that day, hundreds of brands have appeared capturing the attention of many customers who find different benefits in their content, which they use in order to develop specific activities in their life or just to get a sense out of the currents in the body.
Description: Las bebidas energizantes inician su historia en Austria, país donde fueron inventadas a mediados de los años noventa. Desde entonces cientos de marcas han aparecido a nivel mundial logrando captar la atención de los consumidores que encuentran diferentes beneficios en su contenido, los cuales utilizan con el propósito de desarrollar eficazmente actividades específicas en su vida o simplemente para lograr una sensación fuera de las corrientes en su cuerpo.
URI: http://hdl.handle.net/11190/769
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0874.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons