Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/697
Title: El turismo en Medellín desde la percepción del consumidor como una creciente oportunidad de negocio
Issue Date: 14-May-2014
Abstract: The determination of the characteristics of foreign patients to deifne some specific segments and their reasons for purchase, found it linked to the perception of quality, human resource, infrastructure, internacional positioning and recognition of health services, which are currently specifically provided in Colombia and Medellin.
Description: La determinación de las características de los pacientes extranjeros permite definir algunos segmentos específicos y sus razones de compra, enocntrándose esto ligado a la percepción de calidad, talento humano, infraestructura, posicionamiento a nivel internacional y reconocimiento de los servicios de salud, que en la actualidad se prestan en Colombia y específicamente en Medellín.
URI: http://hdl.handle.net/11190/697
Appears in Collections:Revista Soluciones de Posgrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RSO00061.pdf357.67 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons