Please use this identifier to cite or link to this item: http://eia-dspace.metabiblioteca.com/handle/11190/369
Title: Plan de negocios de una comercializadora internacional de pinturas
Authors: Calle-Jaramillo, S. E. (Silvia Elena)
Issue Date: 14-Apr-2014
Abstract: Business plan for an online platform that commercializes art paintings, directed to the North American public. This platform aims to showcase the works of Latin American artists and leading them to the North American market, where there is a great appreciation for the works of art. Furthermore the market has built its culture around the concept of e-commerce.
Description: El presente trabajo es un plan de negocios para una plataforma virtual dedicada a la comercialización de pinturas, dirigida al mercado Norte Americano. Esta plataforma busca exhibir las obras de los artistas latinoamericanos y dirigirlas al mercado Norte Americano, donde existe un gran aprecio por las obras de arte. Además dicho mercado tiene incorporado en su cultura todo el concepto del e-commerce. Se encontró por lo tanto que el perfil del mercado objetivo es ventajoso para el negocio en términos de tamaño, cultura y poder adquisitivo entre otros factores.
URI: http://hdl.handle.net/11190/369
Appears in Collections:AAB. Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0791.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons