Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.eia.edu.co/handle/11190/357
Title: Formulación de un plan de negocio para lanzar en el Valle de Aburrá el Tinto de Verano embotellado y enlatado en presentación de 330 ml.
Adviser: Gómez-Sánchez, P. (Piedad)
Issue Date: 14-Apr-2014
Abstract: This project is a business plan to launch in the Aburrá Valley refreshing new alcoholic drink called tinto de verano, whose main aggregated value is its personal presentation (330 ml bottle) and its smooth flavor in combination with a high content of Alcohol of 7.5% compared to the average beer that is 4.5%. This product is aimed at young people (20-35 years) of the socioeconomic strata 4, 5 and 6
Description: El presente proyecto es un plan de negocios para lanzar en el Valle de Aburrá una nueva bebida alcohólica refrescante llamada tinto de verano, cuyo principal valor agregado es su presentación personal (botella de 330 ml) y un suave sabor en combinación con un alto contenido de alcohol del 7,5% frente al de las cervezas que en promedio es del 4.5%. Este producto está dirigido a un público joven (20 a 35 años) de los estratos socioeconómicos 4, 5 y 6.
URI: http://hdl.handle.net/11190/357
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0777.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons