Please use this identifier to cite or link to this item: http://eia-dspace.metabiblioteca.com/handle/11190/249
Title: La publicidad de marcas basándose en la identificación y segmentación de los usuarios de redes sociales en Colombia
Adviser: Peláez-Martínez, A. (Andrea)
Issue Date: 4-Apr-2014
Abstract: All this leads to the idea of developing a guide that will allow Colombian companies to identify which social network which is suitable for their brand, the company must know and identify the consumer which is known as the target market and the personality of the brand in order to understand and apply the strategies outlined for the fulfillment of the objectives and goal set by the company.
Description: El trabajo compila y presenta una guía que le permita a las empresas Colombianas identificar cual es la red social apta para su marca, se debe conocer el consumidor al cual se pretende llegar que es conocido como el mercado objetivo y la personalidad de la marca para así poder entender y aplicar las estrategias indicadas para el cumplimiento de los objetivos y metas planteadas por las empresas.
URI: http://hdl.handle.net/11190/249
Appears in Collections:Ingeniería Administrativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADMO0829.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons